Es pats!
Pat dzejnieki apdzejojuši bērna vēlmi darīt pašam. Bērniem ir svarīgi izmēģināt. Viņi drosmīgi ķeras pie jaunām lietām, iepazīstot pasauli. Tikai jāuzticas un jāļauj: mēģināt, kļūdīties un darīt atkal! Jāiedrošina, jo: nemaz nav viegli, piemēram, sekojot instrukcijai, salikt lego. Te palīdz skolotājs Ansis. Vai ir viegli saprast, kas ir balets? Kādas sajūtas ir, kad jādzied publikas priekšā? Te, savukārt, palīdz mūzikas skolotāja Agita. Kas ir patskanis, kas līdzskanis, kur ir mēlīte, kad sakām “l”? Saprast palīdzēs logopēde Zaiga. Ar sporta skolotāju Līgu visātrāk sapratīsi, kā stabili turēties uz slēpēm un braukt no kalna tā, ka vējš gar ausīm svilpo. Pie Montessori skolotājas Vivitas īpaši sagatavotā vidē var apgūt ne tikai lielumus, figūras, burtus un ciparus, bet arī astronomijas, bioloģijas un pat inženierijas gudrības. Kopā ar citiem grupiņas bērniem vislabāk var mācīties draudzīgi dalīties, pagaidīt, palīdzēt. Kopā ir daudz interesantāk iet pagalmā veidot brīnumainas lietas no sniega. Kopā iet ekskursijā uz skolas muzeju, bibliotēku un mākslas skolas bērnu darbu izstādi. Kopā sagaidīt ciemiņus: šoreiz ugunsdzēsējus Haralda tēti un Noras tēti.
Kopā ar audzītēm var iepazīt pārsteidzošas lietas. Hmm, brīnījās bērni, braucot autobusā un dziedot līdzi dziesmai, kuru atskaņo telefonā: “Kāpēc dziesma vairs neskan?… Internets “pārtrūka”? Kas ir internets?…”Pārtrūka”? … “Bet es”, teica kāds puisēns, “braukšu ar lauzējkuģi!” Zinat vai minat, kas tas ir!