KONTAKTI
Vecpiebalgas vidusskola
Gaismas iela 2, Vecpiebalga,
Vecpiebalgas pagasts,
Cēsu novads, LV-4122
Sekretāre: +37164161448
Direktore: +37126497579
Fakss: +37164161969
(novadā kopīgs, norādot iestādi)
E-pasts: vecpiebalgas.skola@cesunovads.edu.lv
Vilhelmam Purvītim 150
Gaidot marta mēnesi un izcilā latviešu mākslinieka Vilhelma Kārļa Purvīša 150 jubilejas dienu, mēs ainavas glezniecību uzlūkojām Purvīša acīm.
Atsaucoties uz Cēsu novada izglītības pārvaldes un Cēsu pilsētas mākslas skolas rīkoto konkursu, vizuālās mākslas stundās pie skolotājas Vitas Miķelsones (5.,7.klase) un Ivetas Ērgles (1.,2.klase) audzēkņi iepazinās ar mākslinieka daiļradi, pētīja viņa darbus, izsmalcināto rokrakstu un triepienu brīvību. Izvēlētās ainavas bērni centās gleznot tikpat viegli, atraisīti un tempermentīgi, kā to mūža garumā darīja talantīgais mākslinieks.
Konkursam tika iesniegti 6 darbi 3 vecuma grupās.
EuDaMuS- Eiropas Mūzikas diena skolā
Mēs dziedam vienoti roku rokā,
Mēs kopā esam stipri!
Mēs sapņojam par mieru ikvienā zemē,
Nāciet un brauciet!
Klausieties mūsu mūzika, klausieties mūsu dziesmu.
Mēs visu dienu turpinām dziedāt.
Mēs izplatījām savu vēstījumu visā pasaulē,
Mēs dalāmies smaidos, mēs dalāmies cerībā!
15. martā notika 1. Eiropas Mūzikas diena skolā, kurā piedalījāmies arī mēs . Lai piedalītos šajā pasākumā, bija jāiemācās atsūtītā angļu valodā dziesma ,,Together” ( tulkojumā nozīmē ,,Kopā”), jānofilmē un jāiesūta Latvijas koordinatoram, kurš izveidoja kopīgo Latvijas video un nosūtīja organizatoriem Eiropā.
Dziesmu ,,Together” komponēja Bert Appermont Eiropas Mūzikas dienai skolās, ko pasūtījusi EAS ( Eiropas Mūzikas asociācija skolās). Šādu dienu organizēs katru gadu 15. martā, lai visi bērni Eiropā varētu dziedāt, spēlēt un dejot līdzi dziesmai.
15. martā 12.00 satikāmies Zoom platformā skolas no Lietuvas, Igaunijas, Vācijas, Austrijas, Kipras, Slovākijas, Grieķijas, Slovēnijas, Somijas, Beļģijas, Bosnijas un Hercegovinas, Montenegro, Kosovas, Horvātijas, Čehijas. Kopīgi noskatījāmies iesūtītos zīmējumus un visu Eiropas skolu kopīgi veidoto dziesmas izpildījumu. Nodziedājām dziesmu vēlreiz kopīgi.
Kopā – pasaules notikumi šodien liek šī vārda jēgu izdzīvot katram. Kopā mēs varam dziedāt, dejot, spēlēt teātri un mācīties, bet šobrīd mums kopā ir jāpaveic kaut kas daudz lielāks- jāuzvar ļaunums.
Dziesma palīdzēja mums izveidot savu valsti, atgūt neatkarību. Tā palīdz paust savu viedokli šodien, tāpēc ir svarīgi dziedāt, saglabāt savu kultūru.
Kopā mēs esam stipri!
Mūzikas skolotāja Inta Apalupa.
Mūsu skolas ierakstu var aplūkot spiežot šeit!
Dziesmas “Together” ieraksts:
Testēšana izglītības iestādēs no 2022.gada 14.marta
Pirmsskolas izglītības programmu izglītojamajiem rutīnas testēšana netiek veikta, bet, ievērojot visus drošības aspektus, tā ir iespējama tikai ar vecāku piekrišanu īpašos gadījumos (piemēram, pēkšņa simptomu parādīšanās vai uzliesmojums izglītības iestādē, augsta riska kontakts ar inficētu personu u.c. epidemioloģiskas indikācijas) atbildīgās personas uzraudzībā.
Pamata un vidējās izglītības pakāpē izglītojamie (pārslimojušie no 61.dienas pēc inficēšanās apstiprināšanas) veic 2 antigēna paštestus nedēļā: svētdienas vakarā un trešdienas vakarā. Ja būtiski pasliktinās epidemioloģiskā situācija (uzliesmojums izglītības iestādē vai karantīna konkrētā klasē), var veikt 3 paštestus: svētdienas vakarā, otrdienas vakarā un ceturtdienas vakarā.
Lai apmeklētu interešu izglītības un profesionālās ievirzes izglītības programmu nodarbības, paštestus pēc algoritma veic arī brīvlaika nedēļā.
Tiek atcelts apvienotā parauga PĶR tests (laboratorijas kociņu tests) rutīnas veidā, ko var veikt preventīvo pasākumu ietvaros pēc SPKC un izglītības iestādes iniciatīvas, ja izglītības iestādē novēro lielāku skaitu saslimšanas gadījumu.
Izglītības iestāžu darbinieki veic 2 antigēna paštestus nedēļā (pārslimojušie no 61.dienas pēc inficēšanās apstiprināšanas).
Personām ar simptomiem izglītības iestādi apmeklēt ir aizliegts!
Sertifikātus izsniedz, pamatojoties uz profesionālajiem antigēna testiem. Paštesti neatbilst šīm prasībām.