Latvijas skolas soma

Shape of music

13. novembrī “Latvijas skolas soma” ietvaros skolā viesojās inovatīvā jaunrades muzikālā apvienība “Shape of music”. Bērni gan klausījās, gan skatījās, gan uzdejoja, gan iemēģināja roku instrumenta spēlē.

Shape of music

Programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros Vecpiebalgas vidusskolā viesosies jaunrades muzikālā apvienība “Shape of music” 13. novembrī plkst. 14:00 Vecpiebalgas vidusskolā programmas “Latvijas skolas soma” ietvaros viesosies inovatīvā jaunrades muzikālā apvienība “Shape of music”. Skolēniem tiks piedāvāta pavisam oriģināla iespēju vienuviet gan dzirdēt, gan redzēt, gan paspēlēt un iepazīt tuvāk visus četrus klasiskos stīgu mūzikas instrumentus […]

Valmieras apmeklējums

26. septembrī 7. un 8.klase devās uz Valmieru, projekta ,,Skolas soma” ietvaros apmeklēja Valmieras muzeja piedāvātās muzejpedagoģijas nodarbībās ,,Bruņinieku skolā” un ,, Senajā skolā.” Skolēniem bija iespēja nokļūt viduslaiku pasaulē un uzzināt par dzīvi tajos laikos, kā arī tika dota iespēja piedalīties bruņinieku turnīrā. ,,Senajā skolā” varēja iejusties tā laika mācību procesā un apgūt boksterēšanu […]

Skolēnu brauciens uz Rīgu

1.oktobrī 5.klases un 9.klases skolēni kopā ar audzinātājām devās uz Rīgu, lai programmas ,, Latvijas skolas soma” ietvaros apmeklētu Latvijas Etnogrāfisko brīvdabas muzeju muzejpedagoģijas nodarbībā “Rudentiņš bagāts vīrs” un Latvijas Nacionālo bibliotēku,, Kaligrāfijas nodarbību”. Aktivitātē Latvijas Etnogrāfiskajā brīvdabas muzejā muzejpedagoģijas nodarbībā,, Rudentiņš bagāts vīrs” skolēni ar interesi klausījās stāstījumu par latviešu dzīvi pirms 200 gadiem. […]

Sākumskolas brauciens uz Ērgļiem

20.septembrī 1., 2., 3. klases skolēni apmeklēja muzejpedagoģiskās nodarbības „Velniņu darbi un nedarbi” un „Orientēšanās Braku sētā” R.Blaumaņa muzejā. Skolēni klausījās gides stāstījumu par Braku sētas 8 ēkām. Bija ļoti uzmanīgi jāklausās, jo pēc tam grupu darbā vajadzēja salikt vienas Braku ēkas puzli un par šo ēku atbildēt uz jautājumiem darba lapā. Muzeja lielajā istabā […]